Služby
Virtuálny CFO
Virtuálny CFO je priamočiary spôsob ako získať kompetentnosť a prehľad skúseného finančného manažéra bez potreby ho zamestnávať.
S našou podporu sa budete môcť rozhodovať slobodne, s využitím dát. Bez potreby investovať do špecializovaných SW nástrojov, nemusíte hľadať a zamestnávať drahého špecialistu.
S našim virtuálnym CFO získate dokonalý prehľad o podnikaní.

Cenník služieb
Začíname
Úvodný balík služieb pre nových klientov obsahuje všetky počiatočné analýzy.
INTRO analýza
základné služby-
analýza histórie (optimálne 12 mesiacov)
-
pilotné spracovane manažérskej výsledovky
-
jednorazový report obchodu
-
príprava ročného plánu
-
návrh na zmenu procesov
Pokračujeme
Vďaka pravidelným online reportom budete každý mesiac v obraze.
Online cloud reporting
mesačné online analýzy-
všetky základné služby z balíka INTRO analýza
-
bezpečný online reporting cez mobil/PC
-
automaticky generovaná manažérska výsledovka
-
osobná odborná konzultácia výsledkov každý mesiac
Hľadáte niečo špecifické?
Pre špecifické prípady máme pripravené individuálne služby na mieru.
CFO na mieru
pre špecifické firmyponuka
-
automatizácia reportingu obchodu
-
predpoveď výsledkov hospodárenia
-
modelovanie zisku
-
podpora pre zákazkovú výrobu
-
dátová samoobsluha (získavate vlastné BI riešenie)
INTRO Analýza
Jednoduchá cesta, ako zmeniť pohľad na ekonomiku biznisu
1/ Základné dáta
Vypýtame si historické údaje (účtovníctvo, minimálne posledných 12 mesiacov, lepšie za celý ukončený rok + ten aktuálny) a porozprávame sa o fungovaní vášho biznisu, cieľom je získať základný prehľad o hospodárení a spôsobe, akým dnes zberáte údaj.
2/ Manažérska výsledovka
Z poskytnutých údajov pripravíme novú manažérsku výsledovku vášho biznisu, ktorá bude reflektovať inovovaný koncept nazerania na ekonomiku firmy a naplníme ju reálnymi dátami.
3/ Kompletné dáta
K vytvoreniu uceleného názoru si potrebujeme doplniť informácie o vašich zákazníkoch, zákazkách, segmentoch, apod. Potrebujeme si pozrieť dáta obchodu, napríklad z vašich CRM, z e-shopového systému a/alebo objednávkového systému.
4/ Ročný plán
V tomto okamihu môžeme spolu s vami prikročiť ku príprave ročného plánu. Cieľom je naplánovať všetky potrebné zdroje k realizácii vašich zámerov a predstáv – spolu vyplníme dáta v našej aplikácii, z nich vygenerujeme plán, ktorý sa stane základom pre dosiahnutie vašich cieľov.
Teraz bude zrejmé, ako by mal vyzerať plán vášho biznisu na najbližších 12 mesiacov. Plán môžete použiť, aby ste si počas roka overili, či sa pohybujete smerom k plánovanému výsledku alebo sa odchyľujete.
Čo získate vďaka INTRO analýze?
- analýzu hospodárenia posledného roka (vo formáte Microsoft Power BI Desktop, prípadne Microsoft Excel)
- analýzu zdrojov príjmu – obchodný report za posledný rok
- finančný plán na najbližší rok spolu s cieľmi pre jednoduchú kontrolu jeho napĺňania
- BONUS: Ako bonus pre vás pripravíme návrh série opatrení, ktorými môžete zlepšiť svoje interné evidencie (účtovníctvo, sklad, CRM, ...) tak, aby ste zlepšili kvalitu dát pre prípad, že budete chcieť cestu za splnením vašej vízie každý mesiac (alebo kvartál) konfrontovať so skutočnosťou v automatizovanom režime pod kontrolu osoby z vašej firmy bez toho, aby ste museli svojej účtovníčke strojnásobiť úväzok.
Základný ONLINE reporting
Pravidelné konzultácie a analýzy, s ktorými budete vedieť všetko potrebné.
1/ Pravidelný online reporting
Naša spolupráca pokračuje a my pre vás pravidelne, na mesačnej báze, analyzujeme vaše výsledky a dáta. Okrem toho, vám spočítame manažérsku výsledovku a poskytneme naše skúsenosti pri interpretácii výsledkov a (ako to už zvykne bývať) analýze odchyliek od plánu. V prípade, že zistíme, že plán nereflektuje nové skutočnosti, aktualizujeme ho.
2/ Automatizácia výsledovky a výstupov
Všetky analýzy, vrátane manažérskej výsledovky budete mať k dispozícii v prehľadnej grafickej podobe. Vďaka cloudovému riešeniu sa k nim dostanete kedykoľvek cez váš mobil alebo notebook.
Čo získate vďaka ONLINE reportom?
- všetko podstatné zo základnej časti „INTRO analýzy“,
- manažérsku výsledovku ako interaktívny report vo webovej aplikácii,
- automatizáciu manažérskej výsledovky (dáta pre manažérsku výsledovku pripraví náš systém, nakonfigurovaný pre vašu firmu). Predpokladom je, že účtovníctvo evidujete v niektorom zo štandardných a rozšírených informačných systémov, napr. Omega od Krosu alebo Pohoda od Stormware,
- pravidelnú starostlivosť nášho konzultanta, ktorý si s vami prejde vaše výsledky a zodpovie na dôležité otázky,
- v manažérskej výsledovke okrem dosiahnutých výsledkov prirodzene uvidíte aj údaje z ročného plánu – tak, aby ste neustále mali na očiach cieľ, ktorý sme si spolu nastavili v prvom kroku,
- súčasťou našej aplikácie je BI riešenie (business intelligence), v ktorom si budete môcť v prehľadnej grafickej podobe prezerať výsledky.
1/ Automatizácia reportingu obchodu
Nastavíme automatické služby v rámci IT systémov, aby sa vám automaticky aktualizovali obchodné dáta. Jednoducho ich budete sledovať pomocou pripravených prehľadov (dashboardov).
2/ Predpoveď hospodárskeho výsledku
Nastavíme pravidelný odhad hospodárskeho výsledku pomocou metódy odhadovania budúcich výnosov a nákladov.
3/ Modelovanie zisku
Zaujíma vás hospodársky výsledok pri potenciálnom raste objemu výnosov a s existujúcim nastavením zdrojov – fixných nákladov? Ako sa pohne zisk, ak vám narastú jednotkové variabilné náklady alebo sa skokovo zmenia fixné náklady? Chcete sa pripraviť na výplatu koncoročných odmien alebo optimalizovať zisk alebo stratu s dostatočným predstihom? Prinášame funkcionalitu modelovanie hospodárskeho výsledku ako nadstavbu pre pokročilých.
4/ Alokácia réžie
Správne priradenie režijných nákladov, ktoré spravidla tvoria 30-50% celkových nákladov k jednotlivým produktom, zákazkám alebo zákazníkom je kľúčové pre správne, strategické rozhodovanie o zmenách produktových alebo zákazníckych mixov. Ponúkame realizáciu projektov alokácie réžie modernými metódami napr. ActivityBasedCosting a pod.
5/ Cenotvorba
Na základe analýzy vášho biznis modelu, vašich nákladov a konceptu krycieho príspevku vám pomôžeme správne nastaviť cenové kalkulácie vašich produktov a služieb do ponúk pre vašich zákazníkov.
6/ Projekty
Ponúkame v praxi overenú aplikáciu na riadenie projektov (kalkulovanie rozpočtu, plánovanie, zmenové riadenie rozpočtu, kapacitné plánovanie zdrojov a finančné modelovanie zákazky).
7/ Zákazková výroba
V prípade, že doba realizácie zákazky od jej objednania do termínu dodania presahuje jedno účtovné obdobie, vieme vám pomôcť s nasadením účtovnej metódy “zákazková výroba”. Ide o špeciálne priebežné účtovanie výnosov v závislosti na percente dokončenia zákazky. Takto sa plánovaný zisk alebo strata prejavuje v účtovníctve počas celej doby realizácie zákazky.
8/ Cash flow
Ponúkame automaticky aktualizované reporty o stave bankových účtov, stave a vývoji pohľadávok a záväzkov a predikcii ich preklopenia na príjmy a výdaje na základe termínov splatnosti.
Máte záujem o riešenie na mieru?
- Tieto poradenské služby a špeciálne IT aplikácie Vám radi bližšie predstavíme v rámci individuálnych konzultácií u vás vo firme alebo cez online call.